Translate

21 Mart 2013 Perşembe

1. MİM :)))

Sevgili Delancey beni mimlemiş, bu benim ilk mimim, biraz heyecan yaptım:) Kendisine teşekkür ediyor ve soruları cevaplamaya başlıyoruuuum!!




1_ en nefret ettiğiniz insan tipi ?
kin tutamıyorum ben, evet kızıyorum, çok kızıyorum ama bu kızgınlığımı sürdüremiyorum, zarar görmemek için kötü insanları hayatımdan direk çıkarıyorum veya kendime yaklaştırmıyorum, sanırım benim savunma mekanizmam da bu. Hayatta en çok ben merkezcil hareket eden, bütün dünya onların etrafında dönecekmişçesine davranan bencil insanlardan hoşlanmıyorum, şımarıklığa ve saygısızlığa pek tahammül edemiyorum, ha bir de yüzüne gülüp de arkasından iş çevirenler midemi buruşturuyor:(((
eee sanırım 4 tip filan oldu, gaza geldim galiba:)) ama 1. tip insanlarda diğer özelliklerde bulunuyor zaten genelde:)) 


2_evde en çok hangi eşyanı kaybedersin ?
Şarj aletimi... aslında benkaybetmem eşyalarımın belli bir yeri vardır hep, ancak biricik kocam kendi şarj aletini nerde bıraktığını bilmediğinden uyumlu olan benim şarj aletime ortak olur, her seferinde farklı yerlere koyar veya yanında götürür ve bende araaaar araaaaaar dururum heehheJ))  olsun canım kocam benimJ



3_sakız çiyneyen insanlar hakkında ne düşünürsünüz ?

Dışarıda çiğnenmesi çok hoş olmayan görüntülere sebep olyor bence, ama çiğnenmesine karşı değilim ben, yemeği fazla kaçırdıysam hazmı kolaylaştırmak için evimde bende çiğnerim J baloncuk çıkarıp patlatabiirim bile haha!
Ha bir de benim kocacım sokakta sakız çiğnenmesine acaip gıcıktır, hele de balon çıkarırsan (yanlışlıklaJ) ters ters bakar.


4_ en sevdiğiniz çiçek ?
Gelincik severim ben, ince narin nazenin. Eğer buket alıcaksanız bana kokulu güllerden olsun, arasına lilyum koydurmayı da unutmayın:o))


5_ burcunuz ?
Boğa burcuyum ben, yükselenim de boğa JJ hiç kaçarı yok yaniii.. burcumun genelde tüm özelliklerini taşıyorum kindarlık hariç..onu beceremiyorum. Kendimi övmeyeyim şimdi öhhöm ehhee he :D


6_kız veya erkek çocuklarınız olursa ne isim koyardınız ?
Allahım herşeyin hayırlısını nasip etsin, sağlıklı hayırlı olsun herşeyden önce. Erkek:Toprak Kız:Özgür olabilir

7_komşunuzun çocuğu size oturmaya geldi suratınıza tükürdü ne yaparsınız ? 
Küstüüüüm, küstümLLL

8_arabayı siz kullanıyorsunuz yaşlı bir bayanın üzerine çamur sıçrattınız ve hareket yaparak arabanızı durdurdu onu istediği yere bırakmanızı istedi ne yapardınız ?
Nasıl mahçup olurum bilemem, bakamam heralde yüzüne, tabiki bırakırım, arabanın bi tekeri hayra dönmeli der hep kocacım

9_ hayatta en çok korktuğunuz şey nedir ?
Gözlerime birşey olmasından Allah muhafaza hep korkmuşumdur, hassas benim gözlerim, Rabbim esirgesin, kimseye çözümsüz dert vermesin

10 _bilgisayarınız çöktü içindeki tüm resimleriniz silindi kopyasıda yok ne yapardınız ?
Ahhh yaramı deştin şimdi, oldu oldu bu bize, yurtdışında çektirdiğimiz güzelim fotolarımız bozulan taşınabilir hard diskle birlikte kara deliklere gark olduuu, bühhhüüüü LLL ama biricik teknoloji hastası kocacııım bir kısmını uğraşa uğraşa bir sürü program deneyerek kurtardı, gidenlere yastayım, baktıkça kaybolanların hangileri olduğunu hatırlayabiliyorum cızlayarak  hühühüüü!! 

11_ yalnız yaşamak konusunda düşünceleriniz neler sizi mutlumu eder? mutsuzmu ?
Yalnızlık beni en çok mutsuz edecek şeylerden biri, sevmiyorum ben, sessizce dursam bile etrafta birilerinin olmasını isterim ben, Rabbim kimseyi bir başına bırakmasın çok zor, iyi ki kocam var yanımda, o benim hem arkadaşım hem herkes.. başka bir şehre taşındık biz, anlayacağınız herkes herşey yabancı, eşime olmasa da bana öyle..



herkese tatlı rüyalar diliyorum
ve ben de
sevgili cecilia
seni mimliyorum,
cevaplarını ilgiyle bekliyoruum:) 

7 yorum:

  1. Cevaplar cok samimi olmus canim :) tesekkurler cevapladigin icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için de eğlenceli oldu, teşekkürler..

      Sil
  2. Cevapların çok hoş takibe aldım mutlu hafta sonu dilerim benim bloğumada beklerim...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim, uğrarım tabii iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
  4. cnm çok teşekkür ederim dediğim gibi fırsatuını bulur bulmaz yapıcam ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok sevindirir...