Translate

6 Ağustos 2015 Perşembe

Kitap Siparişlerim

 


Kitap siparişlerimi verdim D&R' dan, 3D Secure güvenliği de varmış sitenin onu da tercih ettim. yarın elime ulaşır büyük ihtimal, çok da hızlılar

daha önce gerçek hikayeleri sevdiğimi söylediğim için bu da ne şimdi diyebilirsiniz ama ben fantastik film ve kitaplarıda gerçek hikayeler kadar aynı anda sevebiliyorum, bu tuhaf mı sizce??


Jane Jonadas'ın hiç arkadaşı yoktu. On altıncı yaşgünü yaklaşırken, peşini bırakmayan rüyalarından başka bir şey düşünemiyordu. Rüyalarında, birbirlerinin kaderi olduklarını söyleyen o yeşil gözlü genç kimdi? Neden onu bırakmıyordu?

Annesi, Jane'e sadece uyurgezer olduğunu söylüyordu ama Jane, gerçek dünyayla düş dünyasının birbirine geçtiğini adı gibi biliyordu. Sonunda, tuhaf bir şekilde, kasabaya yeni taşınan yakışıklı Evan'la arkadaş olmuştu. Bu büyüleyici genç adamın gözü Jane'den başkasını görmüyor gibiydi.

Jane de onu her şeyden çok istiyordu ama rüyalarındaki yabancı, aklını karıştırmaya devam ediyordu. Jane, iki dünyanın arasına sıkışıp kalmıştı. Biri, tanıdığı, henüz yeni bir aşk ve heyecanla dolu dünyasıydı. Diğeri ise meleklerin, kurtadamların ve onu baştan çıkarmaya çalışan karşı konulmaz bir yabancının yaşadığı karanlık ve tehlikeli bir dünya...

daha önce Sinan Akyüz kitaplarıyla tanışmamı anlatmıştım (Piruze-Şam'da bir Türk Gelin ve İncir Kuşları



"Abla."
"Efendim."
"Biliyor musun?"
"Neyi?"
"Senin kaderin benimkini de yazmış…"
Savrulan Hayatların Hikâyesi
1900'lü yılların başı, Biga…

Savaştan yorgun düşmüş bir millet, bir çiftlik ve zengin bir aile. Bir yemin ve o yeminle vicdanı arasında sıkışıp kalmış bir baba... Gün gelir kader zarını atar ve hayatlar savrulur dört bir tarafa.

İncir Kuşları, Piruze-Şam'da Bir Türk Gelin, İki Kişilik Yalnızlık gibi çok okunan kitapların yazarı Sinan Akyüz'ün kaleminden genç yaşta Ürdün'e gelin giden iki kız kardeşin gerçek yaşam öyküsünü soluk soluğa okuyacaksınız. 

Bu romanı elinizden bırakamayacaksınız… Tarih, kader ve aşkın mükemmel bir karışımı…(Tanıtım Bülteninden)


Bu hayatta her şeyin bir bedeli vardı. Büyük sevdaların bedeli büyük acılardı, büyük hırsların bedeli büyük kayıplardı, büyük umutların bedeli yalnızlık dolu uzun yıllardı. Ama her şeyden önemlisi masumiyetin de bedeli ağırdı, zalimliğin de...

Derlermiş ki, bazı hayatlar zaman içinde bağlıdır birbirine. Çağlar içinde yankı bulan, eski bir çareyle zincirlidir ötekine.

Bazı hikâyeler sadece onu anlatabilecek olanların başından geçer. Fakat pek azımız bunu yaşarken bilebilir. Yaşadığı acı gerçeklerden kurtulmak için Şamlı bir kocanın elinden Türkiye'ye kaçan Piruze için bir anda karanlığın en koyu noktasında bir ışık yükselmeye başlar, Amer!.. Oğlu Amer'i görmek, sarılmak, kokusunu içine çekmek... Sonra İmad... Daha sonra da Rami... Onca hasretle geçen hüzünlü yılların ardından Piruze için belki de hiç uyanmak istemeyeceği tatlı bir rüya başlıyordu...

İncir Kuşları, Piruze/Şam'da Bir Türk Gelin, Şahika&Feraye gibi çok okunan kitapların yazarı Sinan Akyüz'ün kaleminden Piruze'nin, oğullarına kavuşma hikâyesini soluk soluğa okuyacaksınız...
(Tanıtım Bülteninden)




Buda bebişlerime şarkılı kitap

bu harika şarkıyla vücudumuzu öğreniyoruz. Çocuğunuz sevimli hayvanlarla birlikte başına, omuzlarına, dizlerine ve ayaklarına dokunup dans ederken hem el ve göz koordinasyonu gelişecek, hem de vücudunu tanıyacak. Çocuğunuza şarkıyı ve dansı bir kez öğrettiğinizde, düğmeye basarak kitabıyla defalarca oynayacaktır.
(Tanıtım Bülteninden)


D&R kitabevinin online satış sitesinden verdim siparişimi, ve yorumlarıda ordan aktardım size,
indirimde vardı kitaplarda üstten aşağı kitap fiyatları da şöyle
13,68 TL
7,52 (Cep Boy)
7,52 (Cep Boy)
10,40

izne ayrılıyorum okuyabilirim inşallah,
yorumları da paylaşırım


5 yorum:

  1. merhaba bloğunuzu yeni keşfettim bende sizi beklerim :) bu arada cekilişeme de beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. karanlık kalp okudum sevdim. bak sona söle sana bu kitabın yazdığım eleştirisini yollarım kii :) sinan akyüz hiç okumadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun olurum gönder lütfen

      Sil
    2. ay okuycağın zaman söle göndereyim. sıcağı sıcağına olur kiiii :)

      Sil

Yorumlarınız beni çok sevindirir...