Translate

1 Nisan 2013 Pazartesi

Çılldırrmışşş Olmalıyııııım!! 2


yeni bir Çılldırrmışşş Olmalıyııııım!!  postuyla geldimm:)
aslında çok da yeni geldim sayılmazzz hatta geç bile kaldım:(( öhöm neyse unutmuşum, fotoların içinde farkediverdim, bu lezizcikleri:))


inanmazsınız bunlar bizim sevgililer günü kaçamaklarımız eşimle:))
pasta yerken sanki vicdanıma çaktırmıyormuşum gibi geliyor hehe

sevgililer gününde yemeğimizi dışarda yemiştik, pastaya yer kalmamıştı
ama sadece midemde tabiki:)) aklımda değillll :D

soldaki bana portakallı cheesecake, sağdakini de eşim seçti (aslında eşim benim kararsız kaldığım diğerini seçti çaktırmadan canım benim yaa)

paket veee doğruca ev

tabii biz herzamanki gibi yarıyarıya paylaştık, eşim cheesecake i sevmedi kreması çok olunca sevmez o, keki çok azdı gerçekten ama hafif meyhoş hali hoşuma gitmişti benim, çok tazeydiler, minik meyveli harikaydı bizim sevdiğimiz fiks pastanın minyatürüdür o :))


herkese bol pastalı bir hafta olsunnnn ;)

12 yorum:

  1. Minik pastalar çok şirin görüyorlar afiyet olsun :) bende limonlu cheesecake sewerim hatta bayılırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, limonlu da deneyeyim bigün:)

      Sil
  2. afiyet olsun canımm ben de limonluya bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım, demekki bir an önce bu limonlu olan tadılacak:)

      Sil
  3. yumyyyy benım gıbı bır tatlı sever..o kadar cok yerım kı kımse ınanmaz gercekten :)) afıyet olsun sevgıleer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, bende minik yaramazlıklar yapmayı seviyorum, bu seri devam edecek yani:))
      hoşgeldin bloğuma benden de sevgiler

      Sil
  4. AFIYET OLSUN BLOGUN HAYRLI OLSUN BANADA BEKLERIM SEVGILER:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, gelirim tabii benden de sevgiler:)

      Sil
  5. Heeey!! Bunlar çok güzel gözüküyor. Afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hoşgeldin, hem ne güzel bir isim bu "kitap kokusu", doğrusu çocukluğundan beri kitap aşığı olan bana çok hoş geldi isminiz, yine beklerim:)

      Sil
  6. mmm çok güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iştah kabartıcılar bu minik yaramazlar değil mi? :))

      Sil

Yorumlarınız beni çok sevindirir...