Translate

2 Ağustos 2013 Cuma

MİGROS NOSTALJİ ALIŞVERİŞİM

Migros Nostalji kampanyasından birkaç ürün almıştım

kurabiyeler güzeldi tam kahve yanına uygun içi çikolatalı


işte bu gerçekten nostalji, tipitip sakızı bir kuşak iyi hatırlar
tabi teksel ciklet şeklinde ve içi karikatürlüydü
bu ise günümüz sakız şekline uyarlanmış ve kapağında karikatür var
3 paket aldım o sevinçle ama ben eski tadını hiç bulamadım:(


elit beyoğlu çikolata fena değildi
ama ben hatırlamıyorum var mı hatırlayan?


nostaljiden birde eşime işyeri için minik tepsi almıştık ama fotosunu çekemeden götürmüş
eşime mangal ızgara, hem kaliteli hem indirimli


 bana Lipton Soft Cashmere çay, bitki çayı, içinde gül bile vaar henüz tatmadım ama 
güzel olduğunu hissediyorum, sadece 1 kutu vardı onuda kaptım,
kutusunda bide pembe taşı var yaaa hayret bişi:))))


çantalı balıkçı sandalyesi, 100 tl lik alışveriş yapınca 5 er tl den 2 tane aldık
yaylada harika oluyor sağlam da üstelik, iyi ki almışız, açık fotosunu bulamadım

2 yorum:

  1. tipitipte bend3 aynı lezzeti yakalayamadım iki paket aldım sevinçle ama fiyasko hiçmi alakası olmaz tadının ya :) çaya gelince aslında o mutluluk festivalindn kalma bir ürün ve şuan ciddi indirimdeydi kalan mağazalarda ben çok seviyorum 2 kutu bulabildim şansıma :) ve limited bir ürün lipton sadece migros için üretti birdahada üretmiycekmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ciklet hayalkırıklığıydı, ciklet çikolata ve tepsi nostalji ürünü sadece,
      çayı da senin tavsiyenden hatırlayıpta almıştım zaten,
      hoş geldin bu arada:)

      Sil

Yorumlarınız beni çok sevindirir...