Translate

27 Mayıs 2013 Pazartesi

ORTAYA BENDEN KARIŞIK 2 :))

BENDEN ORTAYA KARIŞIK BİR POST GELSİN DEDİM:))

arkadaşlar birkaç gün buralarda olmayacağım, hayırlısıyla gider gelirim inşallah


neler karıştırmışım bir bakalım:)))

şamdanlarıma krem renkli mum aldım eşimle birlikte bu renge karar verdik



bunlar lepisteslerimiz, eşimin oldukça büyük bir akvaryumu var



aslanağzım açtı:))
üstelik renge bak, ayarlasan olmaz:))




A101 den aldım bu krokodilli şirin pipetleri eşimle bana, tanesi 1 tl, hala çocuğum ben:)) kocamanım ama:))




krem rengi flormar oje aldım, sürmek için değil,
krem ferforjeme rötuş için




bir haftasonu gezmesinde bu dost kuçu ve kuçu yavruları ile tanıştım arkadaş oldum:)))







bu yaramaz poz verdi birde



yasemin kokladım bool bol:D




kıyafetlerimi sıkıştırdım, A101 den aldım fiyatı da uygundu



kütür erikleri götürdüm afiyetlen:))




çilekleri hüplettik eşimle



aşkım bana kocaman çikolata almış:))))
artık benden gizli bimlere gitmeye başladı elektronik canavarı:))
benden çok alıyor:)) 



şimdilik bu kadar, bir süre post giremiycem, kontrol için gideceğim,
hayırlı haberlerle dönerim inşallah, 

çok çok öpüyorum sizleri:))
yorumlarınızla yalnız bırakmayın beni:)

8 yorum:

  1. dolu dolu bir post olmuş ne hoş :)
    hangisine yorum yapıcağımı bilemedim.
    Bekleriz sen yeter ki hayırlı haberlerle dön aramıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler güzel yorumun için, haberler iyi şimdilik , çok şükür

      Sil
  2. ne güzel her şey.İyi haberlerini bekliyoruz.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler çok şükür haberlerim iyi, sonrasıda iyi olur inşallah:)

      Sil
  3. çok güzel bir post olmuş canım...
    köpüşlerde çok tatlı...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız beni çok sevindirir...